محل لوگو

کسب درآمد از چند وب‌سایت


کسب درآمد از چند وب‌سایت

در صورتی که شما تخصص هایی مانند طراحی سایتیا طراحی گرافیک داشته باشید میتوانید به ثبت نام در سایت های فریلنسینگ ( دورکاری ) مانند پونیشا یا کارک یا سایت های ایرانی دیگر نسبت به کسب درامد اقدام کنید.

اگر تخصصی ندارید میتوانید با استفاده از IP اینترنتتان کسب درامد کنید. اما این درامد بسیار کوچک است. سایت هایی هستند که در ازای کلیک کردن روی آنها به شما پول میدهند. برخی از آنها مقرون به صرفه است و برخی با توجه به هزینه اینترنت شما مقرون به صرفه نیست.

اگر نمیخواهید پای کامپیوتر وقت صرف کنید میتوانید صرفا با پیوستن به تجمع های پول های مجازی و ماین کردن در پول های آنها به کسب درامد بپردازید. در این موارد هرچه قدرت پردازشی گرافیکی کامپیوتر شما بالاتر باشد درامدتان بیشتر است. با کامپیوتر های خانگی نمیتوان انتظار درامد خوب داشت اما اگر از دستگاه ه ای حرفه ای به نام ماینر استفاده کنید بدون حضور پای کامپیوتر میتوانید تا سالی 100 میلیون درامد داشته باشید. البته شایان توجه است که این دستگاه های محاسباتی برق فراوانی مصرف میکنند و برای نگهداری دو عدد از انها باید ژنراتور استفاده کنید. با محاسبات ما، یکی از این دستگاه ها ماهانه 400 هزار تومان هزینه برق دارد و در منزل قابل استفاده است. اما دومی که اضافه شود ممکن است سیمکشی ساختمان دچار آتش سوزی شود. مصرف برق این ادوات محاسباتی بسیار بالاست.


مبلغ واقعی 22,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 259

کسب و کار رایگان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما